U cilju uspješne realizacije aktivnosti iz Akcionog plana za praćenje turističke sezone i pružanja tehničke podrške inspektorima koji na dvadesetčetvoročasovnoj osnovi prate regularnost poslovanja poreskih obveznika, u Poreskoj upravi je, od 6. juna 2016. godine, počeo je da radi Operativni-dispečarski centar za komunikaciju sa poreskim inspektorima i građanima.
Kako je saopšteno iz Ministarstva finansija i Poreske uprave, radom Operativnog centra omogućeno je pružanje logističke pomoći inspektorima na terenu u vidu provjere podataka dostupnih u sistemu Poreske uprave, te uparivanja i unakrsne provjere podataka iz izvora ostalih državnih organa, poput MUP-a ili Uprave carina, i to i nakon radnog vremena, imajući u vidu da je isti u funkciji u periodu od osam do 22 časa svakog dana, uključujući i dane vikenda.
S obzirom na to da je rad Operativnog centra organizovan u dvije smjene, istom se mogu obratiti i građani pozivom na brojeve telefona 020/448-171 i 067/605-140, radi prijave nepravilnosti koje uoče u radu poreskih obveznika i poreskih službenika.
Na taj način, u Poreskoj upravi uveden je još jedan kanal za komunikaciju sa građanima, pored Kol-centra Poreske uprave 19707 i portala www.budiodgovoran.me, u cilju neposrednog reagovanja i efikasnog postupanja nadležnih službi po dostavljenim prijavama.
Realizacijom Akcionog plana Poreska uprava će, uz intenzivnu saradnju ostalim sa državnim organima - Ministarstvom unutrašnjih poslova, Upravom carina i Upravom za inspekcijske poslove, kao i lokalnim samoupravama i Morskim dobrom, obezbijediti koordinaciju neophodnu za uspješno praćenje predstojeće turističke sezione, sa aspekta obezbjeđenja zadovoljavajućeg stepena fiskalne disicipline poreskih obveznika i naplate budžetskih prihoda, a u skladu sa smjernicama Vladine Komisije za suzbijanje sive ekonomije, kojom koordinira Ministarstvo finansija.
Izvor: Vebsajt CdM, 08.06.2016.